PhD az életről

PhD az életről

Rólam

2015. május 26. - PHD

 

phd.jpg

Kedves Vendégem!     

     Mindenekelőtt hadd köszönjem meg, hogy ebben a rohanó világban a soha semmire nincs idődből most mégis szorítottál nekem egy kicsit. Hidd el, ezt nagyon nagyra értékelem, hiszen pontosan az ilyen remek emberek miatt döntöttem úgy, hogy igyekszem a nekem éppúgy nem lévő szabadidőmből ennek az oldalnak, azaz Neked szentelni valamennyit.

     Régóta érlelődik bennem a gondolat, hogy a velem megtörténő dolgokról egy-egy közösségi oldalra feltöltött fotónál és képaláírásnál többet meséljek – na nem azért, mert különleges vagyok, sőt, éppen azért, mert átlagos vagyok. Egy átlagos magyar ember, nő, feleség, édesanya és munkavállaló. Amiben talán különleges vagyok, az rendkívüli szeretet, amihez az élettel állok. Többen bíztattak, sőt kértek, hogy publikáljak még többet, mert az életem egy olyan inspiráló példa, amelynek már a nézegetése is sokakat boldoggá tesz, másoknak ötleteket ad a mindennapokhoz, megint másoknak hitet, hogy igenis létezik a csupa nagybetűs és nem múló boldogság. Minden erőmmel azon leszek, hogy ebben az életképeinkkel és a gondolataimmal segítsek Neked. Ez a minimum, amit azok után, hogy itt vagy, meg szeretnék tenni érted.

     Hogy miről és kinek fogok majd írni? Mindenről, ami foglalkoztat és idekívánkozik; mindenkinek, akinek a bejegyzéseim olvasgatása örömet okoz. Akire ez utóbbi állítás nem igaz, azt szépen kérem, hogy a már említett értékes idejét használja nyugodtan másra – az ő boldogságához ezzel a tanáccsal tudok hozzájárulni. Ha a blogomat csak a családom fogja olvasgatni, visszaolvasgatni, nekem már megérte. De őszintén remélem, hogy születik egy új családom is itt…

     Isten hozott, áldjon és tartson meg nekem! Szeretettel üdvözöllek: PhD          

A bejegyzés trackback címe:

https://phdazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr347468884
süti beállítások módosítása